خرید دام زنده در کلان شهر ها امری بسیار وقت گیر و شاید پر هزینه باشد . به دلیل نبود مراکز معتبر و البته با سابقه خرید دام ، کسانی که قصد انجام قربانی برای مراسمات خود ، ذبح گوسفند برای نوزادان ، مصارف شخصی و ... را دارند ، دچار مشکلاتی می شوند .

در این وبلاگ قصد داریم به معرفی یکی از با سابقه ترین مراکز خرید دام زنده در سطح شهر تهران بپردازیم که همواره سعی دارد مشتریان خود را با قیمت هایی مناسب و خدماتی عالی راضی و خشنود نگه دارد.

مجموعه سایت بازار گوسفند با همکاری برخی از با سابقه ترین دامداری های شهر تهران اقدام به فروش گوسفند زنده از بهترین نژادهای ایرانی و با کیفیت گوشت دهی عالی و درجه یک می کند . خرید گوسفند زنده از این سایت بسیار آسان و ساده می باشد . کسانی که قصد انجام خرید را دارند تنها می توانند با یک تماس دام مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. پس از سفارش دام زنده شما در کم ترین زمان ممکن به صورت رایگان و ذبح کاملا بهداشتی و البته رایگان توسط قصابانی مجرب به شما تحویل داده می شود .

تمامی گوسفندان این مجموعه از نژادهای مطرح و درجه یک ایرانی از جمله : مغانی ، افشاری ، کردی ، بجنوردی ، ماکویی و ... می باشد که در بهترین مراتع به صورت ارگانیک پرورش یافته اند . معاینه مداوم توسط دامپزشک و پرواربندی از علوفه مغذی از دیگر ویژگی ها بارز و رقابتی این مجموعه می باشد . 

به دلیل اینکه قیمت گوسفند و سایر دام های زنده به صورت روزانه تعیین می شود و متغیر می باشد ، شما می توانید روزانه قیمت گوسفند زنده را از این سایت دریافت کنید و توسط مشاوران موجود بهترین انتخاب را داشته باشید . 

شماره های تماس با سایت بازار گوسفند : 

09197124011 

021-66000798

 

علاوه بر خرید و فروش دام زنده سایت بازار گوسفند با انتشار مقالاتی پیرامون نحوه صحیح پرواربندی ، معرفی ویژگی ها و خصوصیات هر نژاد دامی ، معرفی مقالات آموزشی و دانستی سعی دارد ، دامداران و دامپروران عزیز مشغول در این حوزه را با جدیدترین روش و متدهای دامپروری صنعتی آشنا کند تا سبب افزایش راندمان و نرخ بهره وری در این حوزه و سود آوری بیشتر برای این قشر زحمت کش شود .